woensdag 10 juli 2013

Mijn top 10 zomerdrankjes

Hee!
Vandaag heb ik mijn top 10 zomerdrankjes voor jullie. Met dit warme weer is het belangrijk om veel te blijven drinken, en dat doe ik dan ook! Kijk mee naar mijn lievelingsdrankjes:

cola light
1. Cola Light
Cola is echt mijn all-time favorite. Ik vind het heel lekker s'avonds of gewoon als ik dorst heb. Ik drink het daarom nogal vaak, hihi!

2. Schweppes Agrum'
Dit is echt mijn (en die van mijn broertje!) favoriete vakantiedrankje. Wij drinken het in Frankrijk vaak bij een zak chips voor de tv, haha. Helaas is het (nog) niet in Nederland verkrijgbaar, al hoop ik dat dat wel snel gaat gebeuren!

3. Milkshake aardbei
Hier kan ik ook zo van genieten, soms drink ik het zelfs in de winter. :P Ik kan makkelijk een grote milkshake op als ik zin heb!

4. Ice tea
Zowel met prik als zonder vind ik het lekker. :)

5. Fanta
Ik vind het echt leuk dat ze met meerdere smaakjes komen. Toch drink ik de orange-versie het meest.

Hello beauty! Have a nice day. | via Tumblr
6. Smoothies
Soms maakt mijn moeder na het eten een soort smoothie met het overgebleven fruit, superlekker! Mijn favoriet is een met aardbei en framboos. <3

7. Verse muntthee
Met verse munt uit de tuin! En 2 klontjes suiker...

make a wish | via Tumblr
8. Grenadine limonade
Van alle drankjes hier drink ik dit toch wel het vaakst. Het liefst lekker koud met een paar ijsklontjes.

9. Crystal Clear
Mijn favoriet is Appel-Jasmijn!

10. Optimel
Lekker, koud en gezond. :)

Wat zijn jullie lievelingsdrankjes in de zomer?


I don't own any of the photos in this article. Rights go to respective owners.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen